Ohmygossip.ee / Ohmygossip Couture / OHMYGOSSIP Teen / Intervjuud / Seltskonnauudised / Suhted & Seks / Üritused / Blogid / Mitmesugust / Ilu & Mood / Film & TV / Gourmet
NordenBladet.ee / Ühiskond, Poliitika ja Äri / Reisimine & Kultuur / Kodu & Lapsed / Tervis, Keha & Vaimsus / Helena-Reeda Blogi / Eesti uudised / Soome uudised / Päevauudised

Mida näitavad viimased uurimused une kohta?

Tegelikult magame me paremini kui arvame. Ameerikas läbiviidud uurimus näitab, et inimesed ei maga liiga vähe. Vastupidi, me magame sama palju kui 40 aastat tagasi.

1. Isegi unerohtude tootmisest elatuvad firmad tunnistavad, et keskmine ameeriklane magab keskeltläbi seitse tundi ööpäevas. Ka teine uurimus näitab, et inimesed magavad keskmiselt kaheksa tundi ööpäevas ning toonitab, et magame piisavalt, selleks et end hästi tunda.

2. Inimene sureks kui ta ei magaks. Magades kogub organism uut energiat, sorteerib päeva jooksul kogutud muljeid ning salvestab mälestusi. Samal ajal näitavad viimased uurimused, et vanemaks jäädes vajame me vähem uneaega. Livescience andmetel pole veel tõestatud, miks see nii on.

3. Maga nagu laps. Lühikesed uneperioodid öö jooksul on paremad kui üldse mitte magamine. Taoline unemuster esineb sageli nii beebidel kui vanematel inimestel. Loomulikut on kõige tervislikum ja parem variant magada rahulikult terve öö ning kui see vajalikuks ja võimalikuks osutub, siis päeva jooksul tukastada.

4. Vastsündinud delfiinid ja vaalad võivad peale sündimist kuu aega magamata olla. Inimene on ärritunud ja kaotab keskendumisvõime juba pärast üht magamata ööd. Eriti rasked võivad olla tagajärjed siis kui pärast seda rooli taha istuda. Kui sa oled pidevalt väsinud, siis ürita tukastada niipea kui võimalik!

5. Mida teha, et hästi magada?

–  Mine alati samal kellaajal magama.

–  Lülita välja segav valgus ja kõik segavad hääled.

–  Hoolitse selle eest, et sul oleks alati aega seitse tundi magada.

–  Voodi on ainult selleks, et seal magada või seksida ja mitte millekski muuks.

–  Loobu kohvist, vürtsikast toidust ja alkoholist kuus tundi enne magamaminekut.

–  Ära treeni liiga hilja õhtul.

Ja kui sa teed seda kõike, aga see ei aita, siis katsu KINDLASTI päeval magada!

Allikas: Livescience


Tags assigned to this article:
uni

Reklaam:
error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service & Link Directory



blog.tr.ee